23948sdkhjf

Designermøbler ind i grænsehandlen

Butikskæden Fleggaard har slået sig på salg af danske designklassikere. Det handler om hele tiden at tænke nyt, mener direktøren.
- Vi sender et signal i markedet om, at det hernede ikke kun er dåseøl eller fladskærme. Nu kan det også være Arne Jacobsen-stole. Og det handler det også om ved grænsehandel.

Mike Simonsen, direktør i Fleggaard, forklarer i et interview med DR Syd, hvorfor butikskæden, der i dag er kendt for dagligvarer og elektronik, har slået sig på salg af designermøbler.

Ifølge Mike Simonsen skal initiativet ses i lyset af et ønske om at differentiere sig og hele tiden at tænke nyt. Designmøblerne har været til salg i kort tid, og har vakt opmærksomhed. Det har dog endnu ikke resulteret i nogen stor omsætning.

- Det er ikke sådan, at folk står i kø efter dem. Det er et dyrt produkt, og det kræver økonomi. Men vi er heller ikke utilfredse med satsningen, siger Mike Simonsen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125